Сервісний центр компанії Сайленс виконує всі види робіт, пов'язані з ремонтом і обслуговуванням устаткування для харчової промисловості, надаючи свої послуги в усіх регіонах України. Накопичений 20-річний досвід роботи і знання дозволяють фахівцям сервісного центру вирішувати завдання будь-якої складності якісно і в найкоротші терміни.
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи
Наші фахівці здійснюють повний спектр монтажних і пусконалагоджувальних робіт: виробляють складання, встановлення та підключення обладнання; здійснюють запуск, наладку і подальше введення в експлуатацію. Монтажні та пусконалагоджувальні роботи виконуються у відповідності з усіма вимогами і правилами, що пред'являються виробниками харчового технологічного обладнання.
Навчання персоналу
В процесі пусконалагоджувальних робіт фахівці сервісного центру проводять навчання персоналу в роботі на обладнанні, надають консультації з технічних питань та кваліфіковану допомогу в питаннях експлуатації і принципах обслуговування даного обладнання.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування обладнання
Протягом гарантійного терміну співробітники сервісного центру надають консультації по роботі з питань технічного обслуговування обладнання, оперативно проводять діагностику і усувають несправності в стислі терміни, здійснюють ремонт і прискорену поставку запасних частин. Після закінчення гарантійного терміну Замовник може укласти договір на післягарантійне сервісне обслуговування впроваджених проектів.
Ремонт і обслуговування обладнання
Ми пропонуємо укладати договори з Сервісною службою ТОВ «Сайленс» на ремонт і обслуговування обладнання підприємства. На весь період дії договору ми беремо на себе зобов'язання з технічного обслуговування і профілактики, продовжуючи тим самим термін служби обладнання.
На складах компанії Сайленс постійно в наявності широкий асортимент запасних частин і комплектуючих для вітчизняного та імпортного обладнання. Кваліфіковані фахівці сервісного центру завжди готові допомогти в підборі запасних частин і комплектуючих.
Багаторічний досвід фахівців сервісного центру, а також регулярне проходження навчання на заводах виробників дозволяє виконувати обслуговування та ремонт обладнання на високому професійному рівні і гарантувати високу якість виконуваних робіт.